donderdag 8 september 2011

Yamaha psr 600 keyboard + Roland Ra90 Module

Yamaha psr 600 keyboard + Roland Ra90 Module Wegens overstap naar Elektrische gitaar verkoop ik mijn Keyboard en module, deze 2 worden enkel tesamen verkocht en hadden 15jaar geleden een nieuw waarde van 125.000Bfr (3.100¤) Uiteraard zijn deze dit nu niet meer waard. Alles werkt nog perfect en is altijd zeer goed onderhouden geweest. Alle nodige kabels zitten erbij en ik doe er ook nog 2 statieven bovenop. Dit is een zeer leuk aanbod voor iemand die graag keyboard wil leren spelen. Doe een bod op dit zoekertje. Het Yamaha keyboard bevat 100 klanken, 100 ritmes en een diskettestation om optenemen of om midisongs aftespelen. De roland Module bevat 128 klanken en 78 ritmes, deze moet wel aangesloten worden op een versterker om geluid te hebben. De module wordt via midi kabels (inclusief) aangesloten op het keyboard. Heeft u nog vragen over deze toestellen of wil je ze eens testen dat is allemaal mogelijk. Stuur een mailke en ik antwoord altijd en binnen de 12u. Ik verkoop ook nog een Electrische gitaar, een Ibanez Les paul model, zie winkeltje.... Mvg Gunter
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten